Vragen en antwoorden

Veelgestelde vragen

Zijn alle sauna’s en onderdelen van Nederlands fabricaat?

– Ja, deze worden geproduceerd in Nederland.

Kunnen we ook een sauna geheel op maat laten bouwen?

– Ja, stuur een e-mail met uw contactgegevens naar info@libertywellness.nl en wij contacten u voor een passend vervolg.

Kunnen we de sauna of infraroodsauna ook door Saunaonderdelenshop.nl laten plaatsen?

– Ja, dat is mogelijk. Een team van deskundige medewerkers staat graag voor u klaar.

Levert Saunaonderdelenshop.nl door heel Nederland?

– Ja, wij leveren door heel Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.

Zijn alle materialen altijd op voorraad?

– Ja, vrijwel alle materialen zijn op voorraad en kunnen snel bij u worden afgeleverd.

Van welke categorie kwaliteit zijn de materialen?

– Alle producten zijn van A- kwaliteit en duurzaam gefabriceerd.

Zijn bestelde/geleverde materialen goederen te retourneren?

– Nee, dit is niet mogelijk. Het gaat veelal om op maat gemaakte producten.

Is er ook garantie op de geleverde producten?

– Ja, u geniet 2 jaar garantie op alle producten (minus breuk en oneigenlijk gebruik).

Kunnen de bestelde producten bij Saunaonderdelenshop.nl worden opgehaald?

– Ja, alle producten kunt u ophalen op ons distributiecentrum in Zwolle (alleen op afspraak).

Hoe dient er betaald te worden?

– U dient vooraf te betalen voordat de producten worden geproduceerd en geleverd.

Overige vragen:

Levering naar een postbus

Het is niet mogelijk om uw bestelling af te laten leveren op een postbus. We raden u aan om een afleveradres te kiezen waar overdag iemand aanwezig is.

Gratis verzending vanaf € 500,-

Dit geldt alleen voor verzending binnen Nederland. Uitgezonderd producten die vanwege de omvang of een te hoog gewicht niet onder de normale verzending vallen. Contact u ons bij twijfel hierover.

Geen bevestigingsmail ontvangen van de bestelling

Afhankelijk van uw e-mail provider kan het zijn dat onze bevestigingsmail in uw spamfilter terecht is gekomen. Controleert u alstublieft op ongewenste e-mail. Indien u over een account beschikt dan kunt u inloggen om de actuele status van uw bestelling te bekijken. Daarnaast kunt onder “Mijn account” bij “Volg mijn bestelling” uw bestellings-id of emailadres invullen.